Oznaka |
Programske enote |
Obvezno/izbirno |
Skupno število ur |
Število kreditnih točk |
A – Splošnoizobraževalni predmeti |
||||
P1 |
Slovenščina |
obvezno |
213 |
12 |
P2 |
Matematika |
obvezno |
213 |
12 |
P3 |
Tuji jezik |
obvezno |
164 |
9 |
P4 |
Umetnost |
obvezno |
33 |
2 |
P5 |
Družboslovje |
obvezno |
132 |
6 |
P6 |
Naravoslovje |
obvezno |
132 |
6 |
P7 |
Športna vzgoja |
obvezno |
164 |
7 |
Skupaj A |
|
1051 |
54 |
|
B – Strokovni moduli |
||||
M1 |
Informatika s tehniškim komuniciranjem |
obvezno |
136 |
6 |
M2 |
Izdelava električnih tokokrogov |
obvezno |
136 |
6 |
M3 |
Električne naprave |
obvezno |
156 |
8 |
M4 |
Uporaba krmilnih naprav |
obvezno |
114 |
6 |
M5 |
Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij |
obvezno |
136 |
6 |
M6 |
Delovanje elektroenergetskih sistemov |
izbirno |
156 |
8 |
M7 |
Priklopi električnih motorjev |
izbirno |
136 |
6 |
M8 |
Elektronski sklopi |
izbirno |
136 |
6 |
M9 |
Zajemanje in obdelava procesnih veličin |
izbirno |
156 |
8 |
M10 |
Montaža inteligentnih inštalacij |
izbirno |
103 |
6 |
M11 |
Obnovljivi viri energije |
izbirno |
103 |
6 |
Skupaj B |
|
1073 |
52 |
|
Od tega: |
||||
|
Praktični pouk |
|
655 |
30 |
Č – Praktično izobraževanje pri delodajalcu |
||||
|
Praktično usposabljanje z delom |
|
912 |
36 |
D – Interesne dejavnosti |
||||
|
Interesne dejavnosti |
|
160 |
6 |
E – Odprti kurikulum |
||||
|
Odprti kurikulum |
|
582 |
30 |
|
||||
Skupaj pouka (A+B+E) |
|
2706 |
136 |
|
Skupaj praktičnega izobraževanja (C+Č) |
|
1567 |
66 |
|
Skupaj izobraževanja v šoli (A+B+D+E) |
|
2866 |
142 |
|
Skupaj (A+B+Č+D+E) |
|
3778 |
178 |
|
Zaključni izpit (izdelek oziroma storitev in zagovor) |
|
|
2 |
|
Skupaj kreditnih točk |
|
|
180 |
|
|
||||
Število tednov izobraževanja v šoli |
|
117 |
|
|
Število tednov praktičnega usposabljanja z delom |
|
24 |
|
|
Število tednov interesnih dejavnosti |
|
7 |
|
|
Skupno število tednov izobraževanja |
|
148 |
|
Pojasnila k predmetniku:
Cilji in vsebine družboslovja, naravoslovja in umetnosti se deloma lahko izvajajo v strokovnih modulih v različnih oblikah pouka. Načine, oblike in obseg povezovanja določi šola v izvedbenem kurikulu.
Izbirni strokovni moduli: šola ali dijak lahko izbere tri strokovne module:
Dejavnosti
Gibalna oviranost kot posledica nepravilnega delovanja živčno mišičnega sistema ovira dijaka v procesu učenja. Gibalno ovirani dijaki zato potrebujejo dejavnosti, ki v smislu rehabilitacije zmanjšujejo ovire same, razvijejo nove veščine in spretnosti psihofizičnega funkcioniranja, gibanja ter komuniciranja preko kompenzacije ter pomagajo dijaku pri razvoju učinkovite organizacije in načinov učenja.
Dijaki z ovirami pri gibanju imajo pogosto še druge motnje, kot na primer motnje vida, sluha, govora. Zaradi ovir in težav v gibanju morajo razviti kompenzacijske mehanizme ter se naučiti uporabljati različne pripomočke in razviti prilagojene načine učenja.
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja so predpogoj za učinkovito učenje.
Navodila za izvajanje
Dejavnosti za doseganje optimalnega razvoja se izvajajo tako, da se upoštevajo individualne značilnosti posameznega dijaka, njegovi potenciali ter druge psihične in fizične značilnosti. Izvajajo se pol ure na teden izven učnih ur v času pred ali po pouku oziroma v času, ko ni pouka.
Izobraževalni program izvajajo šole in delodajalci.
Praktično usposabljanje z delom se izvaja pri delodajalcih ali v medpodjetniških izobraževalnih centrih.
Oznaka |
Splošnoizobraževalni predmeti |
Izvajalec |
Znanje |
P1 |
Slovenščina |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz slovenščine |
P2 |
Matematika |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz matematike |
P3 |
Tuji jezik |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz ustreznega tujega jezika |
P4 |
Umetnost |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz glasbe, likovne umetnosti ali umetnostne zgodovine |
P5 |
Družboslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz zgodovine, geografije ali sociologije |
P6 |
Naravoslovje |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz biologije, kemije ali fizike |
laborant |
srednješolska izobrazba s 315 urami biologije, kemije ali fizike ali drugih predmetov z biološkega, kemijskega ali fizikalnega predmetnega področja |
||
P7 |
Športna vzgoja |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz športne vzgoje |
M1 |
Informatika s tehniškim komuniciranjem |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz računalništva, elektrotehnike ali mehatronike |
učitelj praktičnega pouka |
višja strokovna izobrazba iz računalništva, elektrotehnike ali mehatronike |
||
M2 |
Izdelava električnih tokokrogov |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike |
||
laborant |
srednja strokovna izobrazba iz elektrotehnike |
||
M3 |
Električne naprave |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike |
||
laborant |
srednja strokovna izobrazba iz elektrotehnike |
||
M4 |
Uporaba krmilnih naprav |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike |
||
laborant |
srednja strokovna izobrazba iz elektrotehnike |
||
M5 |
Izdelava električnih in komunikacijskih inštalacij |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike |
||
laborant |
srednja strokovna izobrazba iz elektrotehnike |
||
M6 |
Delovanje elektroenergetskih sistemov |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike energetike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike energetike |
||
M7 |
Priklopi električnih motorjev |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike energetike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike energetike |
||
laborant |
srednja strokovna izobrazba smeri elektrotehnika |
||
M8 |
Elektronski sklopi |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike elektronike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike elektronike |
||
laborant |
srednja strokovna izobrazba iz elektrotehnike |
||
M9 |
Zajemanje in obdelava procesnih veličin |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike elektronike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike elektronike |
||
laborant |
srednja strokovna izobrazba iz elektrotehnike |
||
M10 |
Montaža inteligentnih inštalacij |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike |
||
M11 |
Obnovljivi viri energije |
učitelj |
visokošolska izobrazba iz elektrotehnike |
učitelj praktičnega pouka |
višješolska izobrazba iz elektrotehnike |
Poleg navedene izobrazbe morajo učitelji imeti defektološko dokvalifikacijo.